QFP a minőségi független pénzügyi tervezés csapata QFP
Kedvenc blogjaim: Kioktató blog
Gazdagodó blog
Marketing blog
Lacfi Ági stílus tanácsadó
Kedvenc pihenőhelyem: : Kehidakustány

email:

maholnap@lawyer.com

Lacfi Ági stílus tanácsadó

QFP info

a STÍLUS maga az EMBER

Friss topikok

Panaszok a szakmában - hivatalosan

2009.05.23. 18:58 maholnap

 

A biztosítási szektor szolgáltatóira 2008 II. negyedévében érkezett panaszok szolgáltatásfajtánkénti megoszlása

Szolgáltatás

db

%

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás

565

67,8

Hagyományos életbiztosítás

79

9,5

Lakásbiztosítás/otthonbiztosítás

56

6,7

Casco

31

3,7

 

Unit linked életbiztosítás 

41

4,9

Egyéb vagyonbiztosítás

20

2,4

Balesetbiztosítás/betegbiztosítás

17

2

Felelősségbiztosítás

14

1,7

Egyéb

10

1,2

Megnevezés

2008. I. negyedév

2008. II. negyedév

II./I. n. év

 

db

db 

%

Biztosító Rt.

700

72

542

65,1

77,4

Biztosító egyesület

244

25,1

259

31,1

106,1

Biztosításközvetítő

28

2,9

32

3,8

114,3

Összesen

972

100

833

100

100

Változatlanul azt mondom, hogy a független pénzügyi tervező minden egyes pénzügyi optimalizálás alkalmával teljeskörű, részletes, jövőbemutató és testre szabott pénzügyi megoldó-csomagot kell készítsen ügyfele számára. Egy előkészített, alapos elemzés alapján összegyúrt pénzügyi megoldások csomagja mire elkészül, addigra minden tekintetben teljes a kölcsönös bizalom ügyfél és pénzügyi tervező között, tehát a lehúzás gyakorlatilag kizárható. (Bár van egy kedves barátom, aki viszonylag újoncként ,de a szakma elhivatott képviselőjeként szokta mondani, hogy "ebben a szakmában meg lehet gyorsan is gazdagodni... én nagyon szeretnék...")

 

A biztosítási szektor szolgáltatóinak tevékenységével kapcsolatban 2008 II. negyedévében összesen beadott 833 panasz

 

az előző negyedévhez képest 14,4 %-os csökkenést mutat, ami döntően a kötelező gépjármű felelősségbiztosítással kapcsolatos „szezonális” panaszok első negyedévi magas számának tudható be. A szektorra érkezett bejelentések az összes tárgyidőszaki panasz 47,1 %-át teszik ki. Az előző negyedévhez képest a csökkenés teljes egészében a biztosító részvénytársaságok tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogások 22,6 %-os visszaesésének a következménye, a másik két szolgáltatói csoportra tett bejelentések száma kismértékben nőtt.

Szólj hozzá!

Címkék: panasz pszáf bróker pénzügyi kókler koklerbroker kóklerbróker

FÜGGETLEN PÉNZÜGYI TERVEZŐ: Csodálatos szakma. Pénzügyi "ombudsman" szerep; felemelő érzés emberek pénzügyeit rendbe rakni, optimalizálni, és fantasztikus a tudást átadni. Egy szakma, ami nemhogy "gyerekcipőben jár", de még néha be is szarik a pelenkába... Mert sok a kóklerbróker, az egynapos tanácsadó, a hétvégén képzett szakember... Hadd tisztuljon csak! Várom a tapasztalatod, akár ügyfélként, akár beszervezettként, akár a szakma kezdő, vagy tapasztalt képviselőjeként írsz: Isten hozott!

A bejegyzés trackback címe:

https://koklerbroker.blog.hu/api/trackback/id/tr381139572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása