"Ha jó akarsz lenni az üzletben, legyél egy jó üzletben."
(Hilton Johnson)
Találó. Egy jó üzletben is lehet valaki sikertelen, de az biztos, hogy egy rossz üzletben abszolút nincs esélyünk a sikerre. De hogyan, honnan lehet tudni, hogy melyik a jó? Ez itt fogós kérdés lenne, hamarosan leírom a magam döntését. Vannak relatív, személyes szempontok, vonzódások és ellenszenvek, alulinformáltság és előítéletek. Ha valaki zsigerből utálja pl az MLM szisztémákat, mert nem érti, félreinformált, vagy rossz tapasztalatai vannak, esetleg keveri vagy azonosítja az illegális piramisjátékkal és ezért fél tőle, neki a világ legjobb MLM üzlete sem lesz elfogadható. De ha az illető tisztában van azzal, hogy az MLM egy bevett és egyre népszerűbb kereskedelmi forma, akkor van rá esély, hogy viszonylag objektíven képes egy jó MLM üzletet megkülönböztetni egy rossztól.
(Hilton Johnson)
Találó. Egy jó üzletben is lehet valaki sikertelen, de az biztos, hogy egy rossz üzletben abszolút nincs esélyünk a sikerre. De hogyan, honnan lehet tudni, hogy melyik a jó? Ez itt fogós kérdés lenne, hamarosan leírom a magam döntését. Vannak relatív, személyes szempontok, vonzódások és ellenszenvek, alulinformáltság és előítéletek. Ha valaki zsigerből utálja pl az MLM szisztémákat, mert nem érti, félreinformált, vagy rossz tapasztalatai vannak, esetleg keveri vagy azonosítja az illegális piramisjátékkal és ezért fél tőle, neki a világ legjobb MLM üzlete sem lesz elfogadható. De ha az illető tisztában van azzal, hogy az MLM egy bevett és egyre népszerűbb kereskedelmi forma, akkor van rá esély, hogy viszonylag objektíven képes egy jó MLM üzletet megkülönböztetni egy rossztól.
A pénzügyi tanácsadók között mindenütt vannak kóklerbrókerek. Ők maguktól is azok lennének, pedig megtanulhatták volna a szakmai részt egy idő után, illetve ügyfélközpontúság, beleérző képesség, jó kommunikációs készség mindenkibe szorulhatott (no és fejleszthető is!). A pénzügyi brókercégek, tanácsadócégek között óriási különbség van oktatásban, jutalékban, a megoldások választékát illetően, és hangulatban.
Szakmailag aránylag mind hasonlóan jók, vagy nagyon jók. (Az megint más kérdés, hogy ha egy jó megoldást rossz célra, rossz célcsoportra, vagy rossz összetételben indítanak el, aztán pedig menedzseletlenül hagynak, akkor bármi lehet rossz megoldás.