Döbbenetes disznóságokra kényszeríti a biztosítási ügynököket és pénzügyi szolgáltatások ügynökeit a (sokszor MLM-es) jutalékos rendszer, és egyáltalán a többségében még szabályozatlan lazaság, ellenőrizetlenség.
A cikk itt olvasható, az ingatlanmagazin.com oldalán:Ki és miért hagyja, hogy átverjék az embereket az ügynökök?, 1. rész Van benne ügyfelét lasajnáló banki dolgozó, havi bérből semmivel nem törődő állami alkalmazott, aki nem ért ahhoz, amivel kapcsolatban döntéshez kell segítse "ügyfelét", és több, jutalékból élő MLM-es kóklerbróker.
És készülök a tőkeszámlával kombinált hitelek részletes elemzésével összeállítani egy olyan szakmai anyagot, amivel igyekszem a megoldás előnyeire, kiküszöbölhető kockázataira, valamint legtöbb fontos paraméterére felhívni a figyelmet.
Előre bocsátom: alapos pénzügyi elemzéssel, testre szabott pénzügyi megoldások lelkiismeretes, hozzáértő megválogatásával, az ÜGYFÉL (így, csupa nagybetűvel) részletes tájékoztatásával és a vele való rendszeres kapcsolattartással profi, rugalmas, minimális költséggel működtethető, rövidíthető futamidejű, a devizakockázatokat kiküszöbölni képes, optimális hiteleket, korszerű pénzügyi megoldásokat lehet összeállítani és menedzselni.
Nem kellene más hozzá: profizmus, alapos kapcsolattartás, az ÜGYFÉL ismerete, elemzése, függetlenség, ügyfél-központúság és korrektség.