QFP a minőségi független pénzügyi tervezés csapata QFP
Kedvenc blogjaim: Kioktató blog
Gazdagodó blog
Marketing blog
Lacfi Ági stílus tanácsadó
Kedvenc pihenőhelyem: : Kehidakustány

email:

maholnap@lawyer.com

Lacfi Ági stílus tanácsadó

QFP info

a STÍLUS maga az EMBER

Friss topikok

Kóklerbróker blog egy éves lett

2010.01.29. 14:01 maholnap

Kedves Blog Olvasók!

A Kóklerbróker Blog már több, mint egy éve indult. Eleinte a számomra hajmeresztő és összeférhetetlen MLM-pénzügyek vonalon szörnyülködtünk el, hiszen aligha összeférhető az Ügyfelek érdeke és az MLM szabályok jutalékos rendszeréből fakadó munatárs-felvételi és szerződés kötési kényszer. Jómagam is belekóstoltam ebbe a világba. Mindent megtettem, hogy az adott paletta pénzügyi megoldásaiból a lehető legkedvezőbbet válasszam ki az Ügyfeleim részére, valamint a tudásomat folyamatosan adtam át az általam felvett, vagy hozzám átigazoló munkatársaim részére. Korábban egy pénzügyi gondolkodásmódjában (is) jóval fejlettebb, professzionálisabb világban tanultam a pénzügyi tervezés elemeit, gyakorlatát, majd Magyarországon, édes Abszurdisztánunkban szétnézve azt tapasztaltam, hogy nem tiszta a piac... Felvettem a leginkább széles palettával rendelkező cégcsoport mundérját, és elhittem, amit ott a vezetők mondtak a szakmájukról és a passzív jövedelemről... Majd sok pofon és keserű tapasztalat után - de az Ügyfeleim elégedettsége mellett - szabad, független, és regisztrált pénzügyi tervező lettem (újra, itthon is).

A kóklerbróker blogban számos anomáliára rávilágítottam (kaptam érte hideget és meleget; értsd: az Ügyfelek részéről örömmel és sokszor hálával teli leveleket a blogról, és borzongással telieket a tapasztalataikról, no és természetesen dorgálást, morgást, néha a munkámban akadályozást a "kóklerbrókerek" vezetőitől...) Írtam a csodálatos szakmáról, a pénzügyi tervezésről, és annak megcsúfolásairól, az MLM kóklerbrókereinek képzéséről, a pénzügyi MLM átkairól, döbbenetes ferdítéseiről, lehúzásairól, majd...

... kissé lehiggadva, a lehetőségeket átgondolva a független pénzügyi tervező szakma szépségeiről és szineiről kezdtem el írni (szem elől nem tévesztve a kilengéseket). Írtam szakmai kérdésekről, mint pl. a kombinált hitelek. Leírtam a kombi hitel működését, és nem felejtettem ki az elemzésekből a kóklerbrókerek által összebarmolt kockázatokat.

Kóklerbróker befektetési tanácsai jöttek sorra, majd a - szintén MLM-ben jutalékozott - lakáskasszákról írtam elemzést. Írtam a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról, majd fél év után összegeztem az akkori pénzpiaci helyzetet.

Írtam a bankvilág egyes szereplőinek lakásmaffiához közeli szerepléséről, ez a téma a mai napig csak eszkalálódott. Odáig durvult, hogy a fogyasztók.hu cikke már arról ad hírt, hogy a Magyar Hitelszövetség pénteken (ma) arról tájékoztatott, hogy a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének azt javasolta: vizsgálja meg az árverésekre átadott, és a nyilvánosan meghirdetett ingatlanok számát, "eloszlatva vagy megerősítve azt a gyanút, hogy fiktív árverési jegyzőkönyvekkel fedezve értékesítettek "baráti" áron, nem minden érdek nélkül, kétes befektetői köröknek ingatlanokat". (Update 1: YouTube)

Írtam a banki bizalom eljátszásáról, és a banki kóklerbrókerek kapzsiságáról.

Ezek után már még jobban megnyugodva (leginkább azért, mert megtaláltam azokat a szakembereket, és azokat a minősítő, oktató szervezeteket itt, hazánkban is, melyekkel a háttérben biztos lehetek saját szakmai fejlődésem garanciáiban, és általában a független pénzügyi tervezői szakma tisztulásában) írtam a hitelkártyák történelméről, mely cikk ki is került az index címlapjára. Írtam az ügyetlen hitelkártya használatról, majd arról, hogy milyen módon lehet megszabadulni a kártyák rabságából.

Lehet olvasni spórolási, megtakarítási tippeket itt és itt, és írtam egy érdekes Figyelő-cikk ügyében pró és kontra egyaránt.

A Unit Linked , vagy UL termékek helyéről és szerepéről egészen részletekig lehet olvasni, és ide került a TKM, azaz Teljes Költség Mutató elemzése is. Az idei, 2010-es bejegyzések már aktuális hírekről, lehetőségekről szóltak, ezek még egy darabig kinn lesznek a nyitó oldalon (a korábbi bejegyzések legalul vannak, oldalanként csupán hét bejegyzést látsz).

Továbbra is fogok írni a pluszok növeléséről, a mínuszok faragásáról. Azt semmi nem pótolhatja - egy igazi, hosszú távon hatékony pénzügyi optimalizálás és életpálya terv elkészítéséhez -, hogy alapos, testre szabott elemzéssel kezdődjön a közös munka. Ugyanakkor remélem, hogy hasznos információkat lehet továbbra is szerezni ezeken az oldalakon.

Egy szó, mint száz... a Regisztrált és Minősített Pénzügyi Tervezésre szükség van...

Szólj hozzá!

Címkék: blog tanácsadás születésnap tervezés abszurdisztán tanácsadó pénzügyi kókler kötelezettség koklerbroker kóklerbróker tisztulás

FÜGGETLEN PÉNZÜGYI TERVEZŐ: Csodálatos szakma. Pénzügyi "ombudsman" szerep; felemelő érzés emberek pénzügyeit rendbe rakni, optimalizálni, és fantasztikus a tudást átadni. Egy szakma, ami nemhogy "gyerekcipőben jár", de még néha be is szarik a pelenkába... Mert sok a kóklerbróker, az egynapos tanácsadó, a hétvégén képzett szakember... Hadd tisztuljon csak! Várom a tapasztalatod, akár ügyfélként, akár beszervezettként, akár a szakma kezdő, vagy tapasztalt képviselőjeként írsz: Isten hozott!

A bejegyzés trackback címe:

https://koklerbroker.blog.hu/api/trackback/id/tr301712450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása