email:

maholnap@lawyer.com

Lacfi Ági stílus tanácsadó

QFP info

a STÍLUS maga az EMBER

Friss topikok

Független pénzügyi tervezés és az MLM

2009.01.25. 17:47 maholnap

...azaz, ami működik szépen a világon, de bejön Magyarországra, az elromlik...

Amikor hazajöttem a független pénzügyi tervező szakmával a kezemben (korábban közgazdászként, tanácsadóként dolgoztam pénzintézetnél is), akkor azt tapasztaltam, hogy azoknál a cégeknél, akik megközelítik a független pénzügyi tervezés összetettségét, vagy egy részét nyújtják annak (itt Magyarországon), azok bizony mind MLM rendszerben jutalékoznak. Egyszerűen nincs kivétel (ahol mást állítanak, ott is MLM az MLM, csak másképp nevezték el, bár olyat is láttam, hogy a tulajdonosok megtartják maguknak a máshol MLM-jutalékként szétosztott összegeket.

Eleinte – bevallom őszintén – felháborodtam, kiakadtam, dühöngtem. Nem akartam elfogadni. Ennél ez a szakma sokkal nemesebb! Tisztább, őszintébb... Ráadásul az is zavart, hogy még a szakmát leginkább átfogó cégeknél is csak egy kisebb-nagyobb szeletkéje van meg a teljes szakmának. Nem stimmelt.
 
Majd elkezdtem gondolkodni, tesztelni, kipróbálni mindegyik céget. Kiadtam magam ügyfélnek (kicsinek és nagynak is), és potenciális munkatársnak is. Volt, amikor elhallgattam a szakmai tudásom és előképzettségem, majd visszamentem (egy másik csapatba), mint a szakma értője.
 
Volt számos meglepett arc, volt, ahol küzdöttek értem, volt, ahol megszeppenve azonnal lemondtak rólam. És be kellett látnom, hogy gyerekek mellett ez az egyik legcsaládbarátabb szakmai megoldás.

Az MLM és a pénzügyi szakma kapcsolatáról (itt-ott a kettő közti összeférhetetlenségről még fogok írni).

Szólj hozzá!

Címkék: marketing multi mlm tervezés level bróker pénzügyi kókler elromlik koklerbroker

A bejegyzés trackback címe:

https://koklerbroker.blog.hu/api/trackback/id/tr90901580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása